איך נוח לכם לצפות בטלוויזיה?

איך-נוח-לכם-לצפות-בטלוויזיה
איך-נוח-לכם-לצפות-בטלוויזיה

לכל מכשיר ניתן להתאים את המקום והעזרים שיאפשרו לכל אחד לצפות בטלוויזיה בדיוק כמו שהוא אוהב

הטלוויזיה בין אם נרצה להודות בכך או לא, הפכה להיות אחד מהאביזרים החשובים ביותר בחיינו.
סוגי המכשירים היום רבים ומגוונים. הגדלים משתנים , עובי המסכים משתנה וכמובן היכולות והשילובים שהטלוויזיה מאפשרת באמצעות חיבורים חכמים לאינטרנט.
בבתים רבים יהיה יותר ממכשיר טלוויזיה אחד, והמקום שתתפוס הטלוויזיה יהיה תמיד מקום מרכזי בחלל- מסיבה זו בלא מעט בתים קיים רצון למקם את הטלוויזיה בצורה מכוונת במקום מוסתר בארון או במעמד ולהשתמש בה רק בזמן שבו נרצה לצפות בה.
לכל מכשיר ניתן להתאים את המקום והעזרים שיאפשרו לכל אחד לצפות בטלוויזיה בדיוק כמו שהוא אוהב.

מעלית לטלוויזיה

תופסת תאוצה רבה בתקופה האחרונה בבתים שבהם קיים רצון לא לשים את הטלוויזיה במרכז. האפשרות שמציעה מעלית לטלוויזיה היא למקם אותה בחלל נסתר ובלחיצת כפתור לאפשר לה להתגלות ולאפשר לצפות בה. בסיום הצפייה בלחיצת כפתור נוספת, המעלית לטלוויזיה תחזיר את הטלוויזיה למקומה הנסתר. מתקן מהסוג הזה יכול להגיע בצורות שונות ובגדלים שונים וכמובן להתאים לסוגי מכשירים שונים. ניתן להעלות או להוריד את הטלוויזיה מהתקרה או מארון או שידה מיוחדת. השימוש במעלית לטלוויזיה חוסך גם את הצורך לנקות אותה בתדירות גבוהה מאבק, וכן מגן על הטלוויזיה בחלל מפני אפשרויות לפגיעה אפשרית- במסכים חדשים לפעמים כל מגע יכול להיות בעייתי, לא כל שכן בבתים שבהם חיים ילדים וחפצים או כדורים יכולים בקלות לפגוע בטלוויזיה. ככל שהיא תוסתר בזמן שלא עושים בה שימוש הסיכוי לשמור עליה יעלה משמעותית.

עמוד לטלוויזיה

קיימת אפשרות להתקין את מכשיר הטלוויזיה על גבי עמוד ניירוסטה. העמוד בנוי באופן כזה ששיווי המשקל של הטלוויזיה כשהיא מותקנת על העמוד תשאיר את עמוד הטלוויזיה יציב. השימוש בעמוד לטלוויזיה יעיל מאוד לכל מי שיש לו צורך להזיז ולשנות את המיקום של הטלוויזיה בחלל. בחלל שבו אופן הישיבה משתנה בתדירות גבוהה, חללים עגולים וכד'. וכן לכל מי שהעיצוב מוצא חן בעיניהם יותר מהאפשרויות האחרות הקיימות. אחד מהיתרונות הגדולים של העמוד הוא האפשרות למעבר כבלים סמוי שמפריע לאנשים רבים.
קיימים סוגי עמודים שונים – חלקם נייחים כמו עמוד רצפה-תקרה שמחוברים הן לרצפה והן לתקרה, קיימים עמודים מסתובבים, עמודי רצפה או עמודי תקרה כולם ניתנים לחיבור לכל סוגי החומרים. מכשירי הטלוויזיה שמתאימים למתקן עמוד לטלוויזיה יהיו מסכים שטוחים בלבד.

מעמד לטלויזיה

בדומה לעמוד – ניתן להתקין את מכשיר הטלוויזיה גם על מתקן נייד. מעמד לטלוויזיה יכול להגיע בשילוב גלגלים או מידוף שמאפשר התקנה של מכשור נוסף. המעמד לטלויזיה מתאים בכיתות לימוד או במצבים שבהם יש צורך להזיז את מכשיר הטלוויזיה ולא רק לסובב אותו. אוניברסיטאות , בתי ספר, משרדים וכד'. וגם בבתים שבהם יש צורך לשנות את החלל בתדירות גבוהה. המעמד יכול להיות גם מקובע לרצפה וגם בו כמו בעמוד הכבלים נסתרים.

זרוע לטלויזיה


זרוע הידועה גם בשם זרוע ברקן- נתלית על הקיר ומכשיר הטלוויזיה מותקן עליה. זרוע לטלויזיה היא פתרון מאוד נפוץ ופופולרי בחדרי שינה שבהם יש רצון בטלוויזיה ואין מקום לשידה או למתקן. יתרון נוסף של הזרוע לטלויזיה הוא שניתן להתקין עליה לא רק מכשירים שטוחים חדישים. יתרון נוסף הוא היכולת להזיז את הטלוויזיה בזווית מצד לצד או אחורה וקדימה.

מתקן תליה לטלוויזיה

בשונה מהזרוע, מתקן התלייה לטלוויזיה מקובע מהתקרה ולא מאפשר תזוזה בזווית של המסך. גם על מתקן התלייה ניתן להתקין סוגים שונים של מכשירי טלוויזיה ולקבוע את המרחק הרצוי מהתקרה. גם במתקן קיימת אפשרות למעבר כבלים סמוי שהופך את התצוגה של מכשיר הטלוויזיה לאסתטית מאוד.

לכל אחד מהמתקנים היתרונות שלו והאפשרויות שהוא מייצר. כל מתקן יכול להתאים לסוג צפייה שונה ומחייב התאמה הן לסגנון העיצוב של החלל או החדר והן לסגנון הצפייה במסך. לפעמים הדרך לבחירה במתקן תעבור דרך בחירת מושב הישיבה- כורסת טלוויזיה או ספה, הבחירה במתקן בנוסף לדגשים העיצוביים חייבת להיות גם פרקטית ושימושית- בבתים רבים שבהם יש יותר מאדם אחד שצופה במסך בצורות שונות היכולת להתאים את המסך לזוויות וגבהים שונים יכולה ממש לאפשר שלום בית.

Facebook
WhatsApp
Email
Twitter