זרוע לטלוויזיה – זה תלוי בכם

זרוע-לטלוויזיה-–-זה-תלוי-בכם
PS-335

מעוניינים לתלות את הטלוויזיה החדשה השטוחה על הקיר ולנצל ביעילות את החלל בחדר? תופתעו לגלות אך למתקן עליו תלויה הטלוויזיה מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים

מעוניינים לתלות את הטלוויזיה החדשה השטוחה על הקיר ולנצל ביעילות את החלל בחדר? תופתעו לגלות אך למתקן עליו תלויה הטלוויזיה מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים. חלק מהעיצובים כוללים אפשרות להסתרת החיווט מאחורי המסך, אחרים מאפשרים הטיות בזוויות שונות ועוד. במאמר זה נפתח בפניכם עולם שלם שאולי עדיין לא הכרתם בתחום המגוון של זרועות לטלוויזיה.

איך הזרוע עובדת?

זרוע לטלוויזיה מתחברת למסך באמצעות שני סרגלים המתחברים לחורים בגב המסך (תקן VESA). קיימים מתקנים שאינם מאפשרים תנועה של הטלוויזיה, ומתקנים המכונים "זרועות" המאפשרים תנועה נוחה של המכשיר בעת הצורך. הזרוע מתחברת לטלוויזיה מצד אחד ולקיר מהצד השני ומאפשרת לתלות את הטלוויזיה בכל זווית שתרצו.

מה צריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים זרוע לטלוויזיה?

תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגים ועיצובים כמו עיצוב זרוע חד מפרקית, זרוע תלת מפרקית, זרוע נישה, הטיה או עיצוב אוניברסלי המתאים לשלל דגמים של טלוויזיה.
לפני התקנת מתקן התלייה/ הזרוע חשוב לוודא מה סוג הקיר עליו אתם ומתקינים ומה משקל המסך. אנו ממליצים להתקשר להתייעץ לגבי הזרוע על מנת להימנע מתקלות בהמשך (כגון צניחת/ הטיית המסך עקב משקל, דבר הנובע מהתאמה לא נכונה של הזרוע).

איך מסתירים את החיווט של החוטים?

אנו מציעים מגוון פתרונות להסתרת הכבלים ומעברים סמויים. כל פתרון מתאים למטרת ההתקנה, קיר מסכים, טלוויזיה על עמוד רצפה, טלוויזיה תלויה מהתקרה וכו', לכל מתקן יש פתרון המתאים עבורו, זאת במטרה להשלים את המראה העיצובי בגימור מדויק ונקי.

איך אפשר להטות את הטלוויזיה או להרחיקה מקיר?

קיימים מגוון מנגנונים המשמשים להטייה ותזוזה של מסך הטלוויזיה על הזרועות / המתקנים השונים. אנו מציעים מתקנים צמודי קיר קבועים או בעלי הטייה מינימלית, וכן גם זרועות המאפשרות הזזה של המסך מחלל לחלל (למשל זרוע לטלוויזיה בסלון אשר בתזוזה מגיעה גם למרפסת. אם קיים צורך ספציפי אנו מציעים ייצור אישי בהתאמה לתנאי השטח והדרישות.

באילו צבעים אפשר לבחור זרוע לטלוויזיה?

ניתן להזמין את הזרועות במגוון צבעים. הצבעים הנפוצים הינם שחור או כסוף אך ניתן להזמין את הזרועות במגוון צבעים. אמנם גב המסך לרוב בצבע שחור אנו מציעים גם חיפויים אשר ניתנים לצביעה בצבע הזרוע וכך במידה והטלוויזיה אינה צמודה לקיר, ניתן להשלים את העיצוב ביצירתיות והגימור מושלם. הזרועות מיוצרות מאלומיניום/ברזל המותאם לעמידה בעומסים שונים וכן לתנאי שטח כגון זרועות חוץ (מרפסת/גינה וכו').

חברת גליל שלג מציעה מגוון פתרונות מולטימדיה, בואו להתרשם מעמודי נירוסטה, מתקני תקרה, זרועות ומגוון מתקנים אלקטרו-מכאניים למסכי טלוויזיה ועוד מגוון פתרונות יצירתיים.

Facebook
WhatsApp
Email
Twitter